Stjärntecken!

hemma från stan - utan skor. Haha, jag vet inte riktigt, dom e galet snygga till jeansshorts typ men kommer jag använda dom sen? Och blir jag kanske lite lång, haha. Jag får nog tänka på det någon dag eller två! Gick runt med mamma en stund och fick med mig en lacoste parfym hem, skit gott luktar den! Sedan blev det även ett litet smycke till mitt pandora armband. Blev max stjärntecken, så den sitter i mitt armband nu, mycket fint! ;) Efter lite tid med mamma mötte jag upp max som skulle köpa mobil, då kom jag på att de behöver jag med haha! Satt och höll cicco sällskap medan dom fixa mobil, sen lite mc donalds innan jag drog hem och han till jobbet. Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och försöka få bort min enormt jobbiga huvudvärk, sen ska jag kanske in till stan med Annie, Hanna och kanske doddin för att fika eller något liknande! Vi får se! Kanske hinner träffa max då också om han slutar tidigt, eller kanske nana hos honom, hatar att sova ensam!! haha. c ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0