Tack för igår Julia!

Tack Julia för en awesome night igår, hade skitkul! =D En massa skönt folk och en hel del dans och annat crazy! Åh, de va kul! Jag och Max drog oss senare hem hit för att sova, hoppade nattamaten x) Nu har han dragit sig hem mot sin bror som fyller 20, Grattis till dig pontus! Idag då.. hmm, kanske ska till marine festivalen sen, får höra med mina vänner, men Anders och Mamma kommer ju hem idag, och städa gjorde jag inte igår.. kanske bara ska röja undan lite? Åh vill tillbaks lite smått till igår, alltid så sjukt kul när alla är på och daaansa, en massa bra låtar, alla skriker (hahah, sjunga - nää, skrika!) med och dansar tills håren är förstörda och sminket sådär lagom fint! Men det är så det ska va! Tack än en gång Julia! :) Outfitbild glömde jag helt igår! Baaajs, jag som hade lockat mitt hår och allt haha.. dock bara lockat fram typ, där bak blev väl sådär lagom fint! Hade iaf lockat till håret, satt på mig min lilla "gardin"klänning från BikBok med ett flätat bälte i midjan och sen en lite matchande väska! Däremot hoppade jag klackarna och hoppade i mina converse och drog på min regnjacka!

Sådär lagom bra bild från en fest här hemma, men Julia var framme med kameran då och då vet jag så om dom trillar upp(?) på Fb så kan jag nog sno några till bloggen! Vi får se!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jaag håller med dig helt och hållet, ritkigt kul varre! :D

2010-08-02 @ 19:47:40
URL: http://chharlottepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0