tv, film, kaka, musik. Jag har äckligt tråkigt!

Det blir min kväll nu. På tv ska jag kolla något program som börjar nu, sedan baka min bananacake ;) och sen slå på filmen jag fått hem av anders! Precis käkat god mat och nu lyssnar jag på musik. Skaburbian. Något min fina pojke hittat (jag hittat dock en låt INNAN honom haha) åh, tycker du skulle vart ledig från jobbet idag så hade jag kunnat mysa med dig och inte ha så jävla tråkigt så jag bloggar typ 13243235 gånger på en dag -.-


Den sista - och som jag tycker är den bästa hittar jag dock inte.. hmm. "Whaea" heter den iaf, sök på youtube, sjukt skön låt!

Nu ska jag baaakaa och försöka logga ut från bloggen förgott ikväll men har så jävla tråkigt så det är inte sant!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0