vad är det för fel på mig?!

Jag blir galen snart! I tre veckor har jag mått bajs ungefär varje dag, dock slutat klaga över det på sistone haha men detta jävla illamående, klart ska det komma tillbaks igårkväll, sent sent på kvällen, får typ feber? Blir varm som en jävla gris, mår sjukt illa och ont i magen! Klart! Blöh, nää fan, går itne detta över (vilket det inte gör!) ska jag allt ta mig ngn stans där dom får bota denna skiiiten!! Det är något som inte stämmer! Jag är inte alls frisk herr doktor! Det vill jag lova!

Iaf, innan denna lilla incident hade vi en riktig tjejkväll! Vi kollade GossipGirl, Sex and the City, snackade en massa tjejsnack om allt mellan himmel och jord och flummade. "liten vår, liten våg, TSUNAMI" hahhaha. Internskämt ;) Vi käkade Hamburgare, pizza, läsk, godis, popcorn - där har vi nog problemet till ont i magen.. haha. Imorse blev det upp ganska tidigt som ni märker, hemma klockan 10.50 ?! Men Annie skulle ta spruta och vi andra kände helt enkelt inte för att slösa hela dagen genom att ligga i sängen och sova. Städade iordning allt och drog oss hemmåt, nu hade jag tänkt bädda ner mig eller göra motsattsen, vet inte riktigt vilket jag mår bäst av, vila, eller va i full gång? Gissar på de sista, men det blir nog till att göra en fruktsallad eller något, sedan kolla på Remember me, känns fel att kolla en film på sommaren sådära men vädret är trååk och jag e sjuk! Så nu e de okej! bye bye babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0