Vaken..

sover fan 11 timmar/natt typ men blir ju aaaaldrig pigg haha, om två timmar kommer jag kunna somna gott igen i princip, wierd? yes box! jaja, ingen aning vad de kan va men innan, vid skolan då man fått sova kanske 7 timmar varje natt har jag inte klagat..inte allt för ofta iaf (a) jaja, problem problem!

Idag suger vädret lite hårt, eller det pajjade min stranddag iaf! Får väl se om det spricker upp kanske, annars får vi se vad de blir av dagen ist och sen ikväll får jag väl snacka med girlsen om vi ska ta oss in mot stan och äta något gott ute :) Hade man ju inte tackat nej till precis! mummaaa! Nu ska jag iaf försöka ta mig upp ur sängen och äta frukost också kanske! Kan ju tillägga att mitt huvud dunkar och min hals känns sådär! Max har du smittat mig nu? haha, näädå de går nog över efter lite vattenmelon och en panodil! :) Dock verkar ju typ alla bli sjuka nu? Hur många som helst? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0