Vi är lite manliga idag..

haha, japp, för vi ska kolla fotbolls vm! kanske inte jätte ovanligt att tjejer gör det, men det känns så "killit" att sitta med en bira framför tv:n med en påse chips, gapa och skrika för att sedan hoppa upp ur soffan och skåla när deras favvo lag gör mål! Nej, någon bira och grejer ska vi inte ha haha, men pizza vet jag några skulle käka, sedan ska vi bara ha en mysig kväll och glo på matchen, även om fotboll är det tråkigaste jag vet!! haha men det blir nog mys, vet inte riktigt om någon av tjejerna och killarna jag ska träffa ikväll är så interesserade av fotboll egentligen, nog mer för att det är vm som vi vill kolla ;) Dagen har tillbringats stekande på stranden i Tylösand, awesome! Sååå skönt, med en massa goda människor och lite glass fick vi helt enkelt till en toppendag! Dock var jag inte så smart då jag på morgonen bestämde mig för å cykla dit, cyklade vilse typ rakt in i en skog?! Sen när vi skulle hem slutade det med att farmor skjutsade mig.. haha jag hade faktiskt typ kramp i magen efter en hel dag i solen utan mat!! ;) Nu ska jag fixa iordning mig lite och sedan bege mig mot mina polare! Möter nog upp Max lite senare också och sover där, eller han här. Hoppas på det iaf. ♥

me and mami i turkiet, saknar det litegranna :) Det var en mysig resa iaf, och färg fick man! Det tackar vi solen för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0