27 juni 2010

hejsan! Idag har det vart sjukt fint väder men vilka var på att dra till stranden av my friends? nada i princip hahah, så jag och Max hade kul hemma hos mig ist med chokladfoundy, vattenkrig och kitevideos haha. Myys alltså! :) Igårkväll satt vi ett gäng nere på frösakulls strand och grillade marshmallows, tände en brasa och flummade. Sjukt mysigt och skönt att vi fått hem vår mamma ani igen!! haha. Nu har vi tagit oss hem till max, ska käka lite här kanske ta oss ut lite, e sjukt varmt sen får jag se om jag nanar här eller inte, åh kan jag inte bara få bli frisk?! imon blire nog staden (rea här har jag sett hanna!!) eller stranden med Hani och kanske några fler :) P U S S !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0