awesome!

Har hittat coolaste outfittsen, hej sommar kan du komma nu! Längtaaar :) och nu ska jag vara så awesome och städa mitt rum, sen så awesome och göra min energiuppgift färdig! Sen kommer hela min vecka att bli awesome! onsdag - träning på FORM :) yeey.
Torsdag - bleka håret/klippa det, sedan body step om jag pallar :)
Fredag - den kommer bli awesome!
lördag - kommer bli myys :)
Söndag - BÅSTAD! Kolla Nelly.com affären med lillbajs om vi kommer iväg, men de tror jag nog ;) Vi e ju sååå duktiga på å åka tåg utan å bli påkommna å grejer x)
Somsagt, allt kommer bli awesome denna veckan. Jag gillar de ordet! De märker ni inte va :O haha! Nu ska jag städa här inne, ser ut som tredje världskriget.. hahah..nää den va gammal! de e iaf stökigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0