Tränat och shoppat lite!





full träning i gymmet idag.. japp gymmet! De sög, skit tråkigt att bara sitta där och lida för att det är för tungt för min lilla kropp med alla vikter! gymmet kan ju bara ta och suga lite k*k haha.. nej passen är så mycket bättre och det kör jag på hedanefter! Core på måndag och lite body step på Tisdag sen är det Turkeyyy som gäller! sol bad (kanske lite disco om jag lyckas övertala mami! ) massa goa frukter och sedan ska vi ut och springa på stranden varje morgon me and sis I think! Jag ska iaf så träningskläderna ska med! Efter träningen blev det att jag rusade och köpte en sååå fin klännig på Carling som redan lagts ner i väskan! :) Efter denna lilla truddelutten mötte jag upp alla finfina vännerna så tog vi en fika och sa byebye till Ani som åker till Turkeyyy idag din lyllos! Jaja inte långt kvar tills jag drar nu! Can`t wait! åhh va härligt, 36 grader varmt är det när vi anländer! AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0