En mysig kväll med Max :)

Det hade jag igår! Åh vad jag kommer sakna att ha någon att mysa med och sova jämte på kvällarna, men det är bara en vecka, inte så jätte lång tid men ändå haha :) nanade hos Max och nu imorse mötte jag upp Bazti för att få tillbaka mina älskade solbrillor som har vart på turne runt om i halmstad den senaste veckan! haha! Hemma nu iaf, ska stoppa i mig lite snabb lunch innan farmor och mami kommer hem, kasnke hinner baka något gott med så vi kan fika! Vi får se, sedan drar vi inatt! Åh va härligt! Kommer sakna alla här hemma, men när jag e hemma tycker jag vi hittar på något skojjigt, hela gänget! + Annie och Jimmy när ni också kommer hem!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0