Glad midsommar!

Glad midsommar allihopa! Idag är det midsommar! Vi har fixat party hat/ midsommarkrans till Max som ska festa ikväll hahha, hoppat studsmatta - ovanligt:O hahah. Och fikat jordisar again! åhh, skulle göra vad som helst för att få följa med min boy fi ikväll men själv är jag illamående som jag vart i typ två veckor nu så festa är jag inte riktigt inriktad på idag. Jag tar mig nog till videomix och hyr lite filmer, köper chips och dipp och en cola och bäddar ner mig med täcke och kudde i soffan. Fy fan, jag hade såå gärna velat va med på alla partyn ikväll, dansa och bara ha kul tills solen går upp men min kväll blir ju inte så tyvärr, de får jag ta igen nu när värmen kommer och vår pool är lagad. jag ska nog lyckas mysa till min midsommar litegranna iaf!! Ha så kul alla friska.. hahah och dö inte typ eller nått?? x) P U S S S ! !



Älskar dig så sjukt mycket!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0