Grillning tonight!!

Ikväll kör vi på grille här hemma ett jerält gäng på 13 pers! Sittplatser är det enda problemet just nu men visst, det löser vi, finns en stor studsmatta och solstolar annars! skit samma haha! åh vad mysigt, årets första riktiga sommarkväll känner jag nu! Så galet myyys! Nu ska jag hoppa in i duschen och fräsha till mig lite så jag inte luktar som en bajs efter en heldag på stranden med alla vännerna, både gamla och nya, har haft en riktigt härlig dag! Hoppas på en likadan imorgon. Även sju månader med min älskling imorgon!♥

ohh heej vattenpipan! Ska nog kolla med sis om vi kan få låna den ikväll.. skulle köpt en jag med nu inför sommaren! Aja baja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0