i`m happy!

yeey, har haft en helt underbar dag! Imorse började den dock lite jobbigt, förberedde mig för en as jobbig dag och en sur Mea, men så blev det inte! Skolan går bra nu, allt rulllar på nu i slutet och vi har snart sommarlov! Sen sov min älskling äntligen här igår, känns som de va längesen nu, men de va myyys! :) Idag blev det skolan 1,5 timme haha sen slutade vi! yippie :) jag Hanna och Annie drog in till stan, åt på Hello, sen drog annie och fixade håret hos frissilifrissan så jag och Hanna roade oss i massa affärer, bla. BikBok i typ en timme haha, awesome! sedan köpte vi lit ejordgubbar och körsbär och promenerade ner till nissan, satte oss och bara solade, åt massa frukt och snacka en massa, fick även lite sällskap av Ani när hon var kalr hos sin frissa! ;D Sen blev det min tur å ta mig till frissan, så nu är utväxten borta och håret lite mer uppklippt och liiite kortare! Hahah vikken friss-dag de har vart, både jag Ani och Max hahah, ska nog messa Max och kolla så han inte snaggade sig nu.. haha hoppas han lyssnat på mig!! Tillslut blev det Möllegård och glass med mami, moster, kussen och Outi! mysigt! (och GOTT) Men magen kurrar efter mat - inte glass, ska nog kolla om de finns kvar spaghetti och köttfärsås! Finns det ngt godare? :O
P U S S ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0