Mat!

hejsan hoppsan! haha!
Dagen idag har bestått av 4 timmars matteprov -.- jaa ni hör! Så härligt kan man också ha det på gymnasiet :) Nää ska inte klaga, vi har det sjukt chill förövrigt! Matteprovet gick nog helt okej, inte vart den duktigaste på att glo ner i matteböckerna den senaste tiden men det funkade ändå! nu hoppas jag på ett VG så e jag mer än nöjd :) Något jag förövrigt är, är sjuuukt hungrig! har bara hunnit med frukosten imorse, sen drog vi till stan för lunch men har jag pengar med mig? No, smarthead (y) Så nu kurrar magen ordentligt! det blir nog pannkakor, för vår ketchup till köttbullarna e slut :( C ya later!



jag = einstein.. eller noooot :D haha men han fick va med nu för han hade väl ngt med matte å göra eller? (a)

Kommentarer
Postat av: HAnna

hahha ni har lika lång tunga iaf ;)

2010-06-01 @ 16:31:24
URL: http://hdd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0