mot stan igen då!

hittade ett jäääätte fint linne på MONKI, eller de va coolt, en dragkedja längs ryggen så man kan ha det jätte öppet, åh va fint nu när man blir brownie snart :) Vi träffade även Jenny en sväg i stan, så sjukt länge sedan vi sågs så de va mys! Mötte även upp Max så blev de mat på Hello, lite chokladbollar (TACK MAX!!) hahahh tackat dig tillräckligt nu då ;) haha! De va gott iaf, lite småshopping med andra ord, nu e jag bara hemma och svidar om, ska ge mig iväg på spinning sedan hem till Max. Som ska överraskaa mig?hahhah får väl se hur de blir med de va men de blir kul älskling. Nu ska jag trycka i mig lite mat kanske så jag pallar med min träning :) Vi hörs imorgon bloggen!

Kommentarer
Postat av: Annie

Sv. Hahah xD ja imorgon åker du ju! Det är jättehärligt här nere och det ska bli varmare :O ha det så jättebra när du är iväg <3

2010-06-14 @ 21:07:36
URL: http://abexell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0