Mot stranden!

Sitter i soffan och väntar på att Max ska vakna, skulle dragit till doktorn idag men nejnej, dit fick jag ingen tid förrens på torsdag så mitt illamående lär ju sitta i någon vecka till innan jag får någon medecin eller något mot detta? haha. Igårkväll va de mat hos max, och sen jordgubbar, en promenad med cicco och lite skateboard för max, åh jag vill nästan också bo i stan asså, vid nissan är sjukt mysigt nu på sommaren! :) idag blir det äntligen stranden! ska dit med Hanna, kanske fler ingen aning, så får nog snart trycka i mig lite frulle och slänga på bikinin, eller inte ännu, snart, ska kolla klart de sista 20 minutrarna på min film jag somnade från igår!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0