Ny kategori!

Och den heter : Galna Partykvällar! här ska jag i fortsättningen sammla alla partykvällar under sommaren, cp bilder och klockrena kommentarer! Så sjukt kul att läsa sen! men den kunde ju inte vara helt tom från och med nu bara för att jag e så lat och inte orkar ändra alla inlägg jag redan skrivit, men några ändrade jag om, men det kom nog bara med dom sen nyår eller laddar den eller något! Och bara för att tvingade jag min Hanni att skicka lite bilder från när vi va hos Ani sist och partajade!


hahahha kan inte sluta skratta, själv letar jag efter en tratt i skåpet och Hanna.. jaa vad gör du? hahah..


Moi, Liqqis and en liten bit av Max, som ser lite sur ut? hahahhah, mycket fint anyway!


hahaha Max och Oscar, klockren! påtal om klockren har jag en KLOCKREN bild på dig Liqqan! ska kanske fråga dig om jag får lägga ut den först, men den är stööört rolig HAHA! :)


Lukas, Max och Bazti taggade med lite förfest och "max dansen" ser det ut som!


Me and my Kossa Muu glas! Väldigt fint! Efter att en viss krock mellan mig och lillbajs blev det klädombyte och min magtröja var brun av cola nästa dag, men nu e den ren och fin igen! (:

Bilder från en kväll hos Ani Banan helt enkelt, tack för kvällen gumman, började helt awesome iaf och vi hade en stört bra förfest enligt mig sen behöver vi ju inte diskutera slutet av den kvällen! Åh va många mysiga och galnet roliga kvällar vi kommer få i sommar, med alla vännerna, älskar er alla så otrologt mycket!!♥♥ ni får dubbla hjärtan för de där! Ni e bra! (:

Kommentarer
Postat av: HANNA

mea du kan ju inte lägga ut en sån bild när din farmor läser din blogg hahahha! <3<3<3 Du får tripplahjärtan (:0)

2010-06-14 @ 00:58:32
URL: http://hdd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0