Skön resa - nu hemma! :)

Resan har varit väldigt mysig tröts brist på saker att göra då och då haha. Vi har hittat på en massa härligt såsom att shoppa, bada, sola, flyta runt på luftmadrasser och äta (äcklig) mat!! träffat på några schyssta servitörer har vi också gjort som showat på kvällarna och klätt ut mig till sån dära turkkvinna med sjal och grejer, hahah som jag skratta! Osså satt de några sådanna tanter/damer/tjejer (?) ni fattar, dom satt vid bordet nedanför och bara kollade hahhah. Dom hade iaf god mat så där satt vi vid havet nästan varje kväll och tog en drink iaf! Mummsfillibabba! :) Vi var inne i side stad, kumköy och där vi bodde evrensekki eller ngt sånt haha kan ju inte stava. Och har heeelt glömt bort bloggen men den får komma lite back nu när det är sommarlov och allt! Glad midsommar förresten! mormor hade ju sina klockrena kommentarer under resan hon också, så som pang-pang blixt, potato-pang, voffa som en hund i taxi bilarna, prata svenska med en turk som bott i jävle en vecka, han kunde svenska då trodde hon x) En massa grejer som man skrattat tills man nästan gråtit ibland! Shoppingen var helt okej, har hittat lite blandat, bla. en sån teletubbie dräkt om ni fattar haha, badbrallor, en tjockiströja och högklackade skor! Men nu är det riktigt skönt att vara hemma igen, saknat max och alla mina bajsungar som bara den så det var riktigt skönt att få träffa dom igår och bara hänga på stranden här hemma, faktiskt ganska varmt både i havet och i sanddynan haha, känner att jag heelt har tappat de här med å blogga x) Allt blir rörigt och jag vet inte vad jag snackar om men det gillas! Iaf, Max gick (!?) hem hit klockan halv fyra på morgonen så när jag kom hem låg min älskling och nana i min säng♥ spenderade dagen därpå med honom, hanna och alla max kompisar i tylösand på stranden! Första stranddagen i Halmstad, awesome! satt väl där nere i sanddynorna till sex ngt sånt sen skjutsa farmor oss hem pga av nya cp buss systemet!! haha. Hemma hade vi rabarber krig med mammas rabarber hahah.. sen vattenkrig medd vattenslangen som fyllde på poolen, slutade med att båda blev dyngsura men kul var det! senare på kvällen firade vi anders lite granna med grillat och jordgubbar på altanen och somna ganska tidigt. Här är lite bilder från Turkiet!! :)



me and sis första kvällen!

fina mamma - älskar dig!♥

























Den SNYGGA bilden får avsluta bildgrejsemojset för idag! Mer bilder kommer kasnke sen! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0