sol sol sol!!!

Asså shiiiit kolla vädret vi haft idag eller? helt amazing, I loooove it! Hoppas på lika fint på fredag då de blir roligheter på hög nivå! Imorgon kan också få va fint, iaf si sådär mellan halv tolv och två, sen kommer jag antingen va i skolan eller hos frissan så då e de skitsamma ; ) fick mitt MVG i tyska idag, ett VG i engelska, bajsengelska, allt jobb i onödan men whatever..gå kanske så när man inte göra allt fullt ut mea! fyfy! jaja, över nu iaf, snart sommar, snart! Idag blir de då ut i solen nu och sen träning med mami, men mår typ sjukt konstigt? gjort både igår och idag, huvudet dunkar typ cp mycket emellanåt, ibland e jag skadat varm och nyss satt jag med tjockis tröja och jeans ute i solen och frös? hallao, cp? ah, ingen feber heller, de e mysko! Hoppas iaf huvudet kan sluta dunka nu, börjar tröttna på det! P U S S ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0