trettonde juni 2010

godmorgon allihopa! Söndag idag haha.. lama dagar enligt mig som oftast består av slapp! Nej jag gillar inte söndagarna, lite såhär smått ångest dag, innan var det kanske för att man visste att skolan började imorgon isf och de kan man väl få ha lite ångest över va (a) jaja men nu e de sommarlov så den ska nog försvinna, känns dock inte som det då de e kallt, mulet och allmänt tråkgit väder och händer inte särskilt mycket just nu! Så idag ska jag pigga upp mig lite genom att börja packa inför Turkiet, försöka hitta alla grejer som ska med och leta fram sololjan! Nu ska vi bli bruna!! Sedan idag blir det kanske till att träffa vännerna och hitta på något kul :) Vi får se helt enkelt, de löser sig! Puss haaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0