trött som en liten minigris :D

japp jag e astrött men samtidigt på ett sånt humör så man skulle kunna flumma sönder!! Ni vet hur det är va? ;) Jaja, får nog hoppa den där flumm-kännslan eftersom jag e lite lonley home nu så har inte så många å flumma med om inte datorn och det skulle nog inte va så kul.. eller kanske.. hahahah. Nej blir nog till att slå på en film! Sen ska jag förmoderligen vakna till lite tidigare imorgon och få en stund och fixa mig sen drar vi till stan då :) Och farmor skulle kanske komma förbi imon ? Jag vet inte riktigt, hörde de att hon skulle komma och säga byebye till oss innan vi pyser iväg, hoppas på det iaf, hade vart mys att träffa henne och snackelisnacka lite innan vi drar! Men ring mig innan du kommer isf så jag hinner hem från stan!♥

here I am baby! nanann ni vet vilken låt! nu ska jag skratta lite åt minigrisar på google sen ska jag slå på my movie! C yaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0