Turkiet 2010

Shiiiit va varmt det är :O 40 grader i skuggan asså! Färgen har redan börjat komma och detta är typ första dagen kan man säga! (resdag igår tyyp) haha. Hittills har vi bara hunnit med sånt som att sola, bada, dricka goda drinkar, (blivit bjuda på disco av några turkar ikväll hahah) och bara njuta av värmen och att få ligga och pressa på en luftmadrass i havet :) Dock är min sönder och liknar e anka :( hahah. Igårkväll va vi helt slut både i huvet och kroppen efter resan och värmechocken hashah(lät som om vi va 70) så vi traskade en bit längs strandprommenaden sedan satte vi oss och käka god lasange! Kvällen blev alltså inte så sen och man somnade på en sekund, men hann ju typ bara sova 2 timmar när vi reste hit (y) Nej nu flummar jag bara här för jag inte har så mkt att göra! kom från stranden nu, ska nog slänga mig i poolen, sola lite kanske sen upp och duscha! Ikväll åker vi in till Side Centrum och käkar lite gott och kanske lite shopping om den är bra här? Japp, de e mina planer! Tjingiling bloggen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0