vaken redan..

haha det tror jag nog att jag är ensam om dagen efter midsommar men så är det om man är sjuk och heter Linnea Persson! japp, för bättre kan jag ju inte säga att jag mår idag precis, men ska försöka trycka i mig lite frulle så kanske jag mår bättre. Imorgon kommer Annie hem, Äntligen!! som jag saknar dig gumman! Snackade även med felicia om att dra ihop hela gänget och ge oss till stranden det ska ju bli sooool!! Åh de kommer bli mys, idag ska jag  nog bara vila tror jag, får se, kanske något kul ikväll om jag piggnar till. Seriöst nu får jag fan bli frisk, de här i 2 veckor räcker!! har bara inte stannat hemma innan så lär ju inte göra de så jätte länge till men de e bra haha. nej, nu ska jag uppåt och se om de e fint väder!


me mami and sis igår. de va mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0