Avocado - in my face!

Mini-spa inkluderar klart ansiktsmask, men hade vi någon, nono! hittade på datan att man kan mosa en avocado och ha i facet så skulle de hjälpa mot något eller återfukta eller ngt x) Jaja, vackert ser ut som en mögglig potatis höhö.. (y) Nu ska de hjälpa också bara! Engelskan är i princip klar, matten måste jag kolla av med min lärare och kemin är i skåpet.. har prov om en vecka typ och jag har missat lektionen idag, illa! Jaja löser vi imon, nu ska jag ta ett ryck på mitt rum, min hals är iaf i princip så gott som perfekt, almost iaf, duger! funderar på att gå ut en sväng kanske solen har ju faktiskt kikat fram! =D

Fick nyss veta att jag missade massa på kemin idag - som inte står i boken! Härligt! vad hände med att jag inte hade något plugg?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0