Badhuset med klasselibrassen!

Var en kort och oviktig skoldag idag, eftermiddagen tillbringades bara på badhuset! Simma 200 meter bröst, 200 meter rygg ( då man bankade i alla hela tiden eller fick sig en spark haha, tråångt! Sen kråla 100 meter, inte särskilt långt men jag saknade ju då tekniken och såg ut som en sprattlande sköldpadda! Jaja, lyckades iaf ta mig levande efter x antal kallsupar då emma sa åt mig å ha huvet nere i bassängen -.- yeey! Ute och åka på massa konstiga sätt i de där andra badet, innan duscha, basta, fika (och vänta typ 1 miljard år på våra segon! :D ) Men de gillas! Sen stan och bli 400 spänn fattigare på solglasögon .. inte skit kul, menmen ska kanske lämna tillbaka, vet inte än, jaja de behövs ju faktiskt (a) Nu ska jag äta mina misslyckade äggmackor hahha de lät blöök! C yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0