blöh..-.-?

blööh för detta asså, pallar inte vara sjuk egentligen! Visst de e asnajs å få sova 12 timmar i streck och känna sig helt utvilad när man vaknar, göra världens godaste frukost med smoothie och varma mackor och se att mamma köpt chokladpudding till mig ;) Men sen, efter typ några timmar.. man döööör ju av uttråkhet!! Jaja, ska födriva morgponen riktigt bra då da, ska nog börja mitt lilla mini-spa, laga den där goda frukosten, kolla alice i underlandet, new moon eller klart den filmen ja gladdade ner igår. Mamma hade även hyrt trubbel i paradiset, någon som sett den? Imorgon blir det skolan hur jag än mår, dock är jag inte skit sugen på å stå å snacka i rådhuset om min hals e totally cp! :( äsch äsch löser sig, Hanna nu ska jag lyssna på din spellista och kolla lite bloggar! Vaknade precis ;) Juste ja, jag och Hanna drar snart till Gbg för lite shopping och tågkrångel! haha! Kommer bli superduper naajs =D PUSS & KRAM!


Sötnöt på min moppe hemma hos mormor förra året♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0