fika, skola, sola, plugga!

Nu ska jag sätta mig med min novell. Blev inget igår då jag ist drog in till stan och mötte Max och Bazti för fika på kvällen :) Espresso house, och där mötte vi en vääldigt wierdo tant som börja snacka massa och jag var väl halvt nära och knäcka mig antal gånger, ops x) Jaja, de var kul. Sedan mötte vi katt/fisk tanten HAHA, typ 90 årig tant kom fram till oss med käpp och fråga om cigg, hon såg ut som en katt/fisk eller blivit anfallen av en katt iaf.. Blev att vara ute på stan ett tag och möta lite folk innan jag och Max tog bussen hem hit :)

Idag i skolan skulle vi då ha våran foto lektion med alla andra också, både foto, musik, scen och dekor samt teater och ives. Utställningar och uppträdanden och någon Lasse-dans? Höhö.. efter skolan drog jag och Manda till Tk och sola 20 minuter, så nu ska vi nog lyckats få lite färg tills badhuset.. blir nog en tripp dit på måndag också med Annie bananni, sen ska vi va nigghas ;) Nej plugget nu ngn timma sedan tv:n! Imorgon blire förmoderligen stan - träna - party! =D Sedan Göteborg med min älskling!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0