Film

Fick ge mig hem lite tidigare då kroppen och hostan sa ifrån. Nu blir det film i myskläderna och bädda ner sig med täcke och kudde och en stor, varm tekopp för halsen! Hade gärna haft min älskling här nu också och mysa med, men ska försöka å inte smitta ner dig helt å hållet haha! ;) Väntar bara på att den jäkla filmen ska laddas klart nu, vill kolla! verkar skit bra, kommer dock inte ihåg vad den heter. Imorgon blir det till att va hemma då också skulle jag gissa på så som jag mår just nu.. jaja löser sig, bara jag frisknar till till helgen igen =D Pusspuss! ♥


Kommentarer
Postat av: MAxx

Asså facepalm på tjejer som säger att en film är bra och inte vet vad den heter ens :P x) haha

2010-03-22 @ 21:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0