hej jag är en pluggis idag!

yepp yepp I am! Pluggat hälften av kemin nu kanske och engelskan är klar typ :) Förutom min skrivuppgift om heelt valfritt ämne som ska redovisas både skriftligt och muntligt! vad man vill, vad ska man skriva om då? haha, jaa jag tror jag kommit på nåot riktigt kul faktiskt - äntligen, efter mycket tänkande! eller velar fortfarande lite mellan antingen "Bloggar" eller "självkänsla och självförtroende" får se vad de blir, lär få sitta med den uppgiften några timmar på mitt påsklov, men det gör intre så mycket när man har något roligt att skriva om! :) Nu är det iaf mat och jag ska koppla bort plugget för idag. Imorgon väntar två timmars HÅRT kemiplugg med my friends! c ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0