Helgen!

helgen har varit helt okej :) Fredagen tillbringades då hos my friend Hanna som fyllde år, tack sötnos väldigt rolig kväll! :D Lördagen blev chill med älsklingen här hemma och sen åka och sätta lite blommor hos pappa :) Kvällen blev lite rörig men slutade väldigt lyckat även om den inte blev helt som planerat. haha. Först var det tänkt en filmkväll hemma hos Hanna då alla var lite lata, men sedan taggade alla till en aining och party stod på listan, slutade med att vi skulle hem till Julia som hade klassfest! Så vi rusar till bussen typ 22.23 och den gick 22.22 så vi missade ju den x) nästa gick 23.28 så ringde vi en taxi, två ¨gånger om för vi fick inte vara 9 pers och allt var de var blablabla, sen kommer itne taxin?! Väntade 45 minuter, sen kom bussen så hoppade på den istället. Hemma hos Julia var toppen, massa trevligt folk och musik ;D Sedan flumma lite med Hanna innan hon tog bussen hem och jag mötte upp Max och vi drog hem hit! Dagen idag har mest bestått av sovaaa, äta varma mackor, kaka, umgåts med min sis och kollat tv haha. Nu ska jag till Julia och hämta min väska som jag lyckades glömma? sen ska jag slå mig ner med kemiboken - kan inte vänta verkligen - lääängtar! eller inte men ah.. bye bye babes ;)

Snodde en bild från din blogg Julia :D Tack igen för igår, väldigt lyckad kväll! :) ♥

Kommentarer
Postat av: S a r a P e r s s o n

även lilla jag är med på bilden, hah!

2010-03-30 @ 21:17:47
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0