Home sweet home..

men massa plugg inför kemiprovet på torsdag, engelska provet på onsdag, tyska glosor imorgon och engelska inlämmningsuppgift om självkänsla och självförtroende! Jag har lite grejer å göra om man säger så ;) Sen fyra månader med Maximax idag är det också så får se om det blir till å träffa honom lite också =D♥
Sen har jag lovat mig en sak.. inget godis/kakor/chips osv. på vardagarna längre! Förutom döskallen i kiosken idag då (a) nej men skärpning! sen blire ut och springa lite om jag lyckas med det, onsdag morgon ska jag försöka göra de innan skolan tom. grymt eller vad?! Haha. Jaja får väl skiva upp typ ost eller något.. ? (y)

Kommentarer
Postat av: Cissi :)

Fårlåt men hur kan ni få ngt liv? ;O Jag blir ju orolig för er :O Fasen va mkt plugg.. "/<3

2010-03-29 @ 22:01:06
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0