Min helg!

Uppdateringe har varit usel i helgen men jag har haft de toppen! I fredag blev det då hem till Max älsklingen och käka gott och typ sova lite? hahah, ah, sen fixa till sig och rusa till Hemköp. Köpa godisfiskar och citroner till kvällens drinkar som skulle kokas i en tom vodka flaska? hahahh, tummen upp för de även om det inte smakade super kanske, kan ha berott på att vi glömde citronerna? (a) Äsch äsch, hade en naajs kväll där hemma! Tack Sara för att vi fick komma! :) Hemma ganska okej tid och på Lördag morgon blev det Götet under förmiddagen med Max och hans familj. Där blev de en runda på stan, träffa Max bror Pontus och käka mummsig pizza innan vi begav oss hemmåt sovande i bilen, helt slut haha! x) Hem till Max en sväng innan bussen hem hit, duscha, sminka om och nya kläder innan partaj at Hanna`s place! Till en början såg kvällen ut att bli fail med de löste vi och hade det riktigt naajs! Yeey, massa dans, ölspelet, sång och annat skojj! tack vännen!♥ Idag var vi då heelt döööda, blev bara sega förmiddagen, sen hem till Mange och kolla hans kite å så innan lite mys hos Max. på vägen hem ska jag såklart trampa i vääärldens vattenpöl och kommer ju inte ur den heller! haha! jaja, hemma nu, käkat och tatt ut linser. Sminket är borta och novellen klar, eller snart iaf! Så jag ska chilla framför tv:n lite innan jag bäddar ner mig och sover läänge, thank god för sovmorgon imon =D

Min lilla kusse kan ni få en bild på då jag var usel med kamerna i helgen.. som vanligt då =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0