Party?

kass  uppdatering dessa dagarna - ber om ursäkt för de ;) I onsdags var det rådhuset som gällde iaf, snackade väll inte allt för mycket men duktigt av mig å snacka lite inför 75 pers iaf! ;) haha. Efteråt mötte jag upp Bazti och Max "jobbigt va?;)" haha! Sen även Hanna en stund, blev stan å lite så. Kvällen tillbringades sedan hos Max :)

Torsdag - Hannas födelsedag!!! Grattis gumms!♥
Det blev stan efter skolan och fika med mina toppen tjejor, Annie , Hanna och Julia =D Mycket snack å ta igen, love tjejsnack ;) haha, fikade nog i upp mot två timmar, men de e såå mys! Sen liten runda på stan för att hitta en najs bikini, dock va den slut -.-. vid sex skulle vi till rådhuset ett gäng och ha öppet hus för politikerna. Var där en halvtimme innan Jag, Annie, Hanna, Maja, Max och Jimmy drog iväg för att äta pizza och snacka bort kvällen :) Väldigt mysigt och grymt gott! satt där till nio typ, sedan blev de funderingar mellan Roberts eller bussen hem, slutade med halv tio bussen hem, en väldigt mysig dag! :)

idag var det väldigt chill i skolan - film och en utställning i stan , sedan EH med ett gott gäng, äntligen kan man sitta på uteserveringarna med dom bästa med en cola i handen (med is och  citron!!) Och bara njuta och skratta - love that! Äntligen har våren kommit! Hur skönt som helst! Nu ska jag fixa mig inför kvällen! Blir först hem till Max, sedan ska vi nog ut, antagligen på någon fest, kommer bli lyckat känner jag på mig! :) nej, dags att sätta fart, snart går min buss och jag sitter i mjukisbrallorna! ;)

Ha en trevlig helg!♥


stooort GRATTIS en gång till till hanna även om de var igår du fyllde år! ;)♥

Kommentarer
Postat av: hanna

aww, tack sötan!

2010-03-27 @ 02:35:21
URL: http://hdd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0