Sibylla haha!

Igår blev de stan med älsklingen♥ Jag var grym och inte shoppade ngt alls! Ska förmoderligen med dom till Gbg nästa helg så shoppar nog hellre där ;) iaf, lite shopping för honom, sedan hem och chilla lite. Senare tog vi bussen hem hit, lagade pizza, kollade klart en film och plockade ihop mina grejer så drog vi tillbaks till Max :) Men mitt smartas som jag va då da, åkte hem hit för å hämta linsvätska å så, sen glömmer jag såklart hela den väskan hemma när vi rusar iväg så fick slänga dom iaf (y) Så idag har jag gått runt som en chelande (?) giraff! Antingen har folk trott jag tagit en sovpaus mitt under idrotten för jag ser helt trött och drogad ut? Eller att jag rökt på?! HAHA!! Äsch, sånt man får ta you know ;) hahhah. Blev stan efter skolan med Max, Annie, Hanna och Felicia, vi satt på Sibylla i typ 1,5 timme och bara snackade skit och om helgen som varit :) Hemma nu och ska recensera lite noveller och plugga lite engelska, kom på att vi hade prov imorgon! Tjoho! Haha (y) Så länge kan ni ju typ göra lite kullebyttor eller ngt =D

Spelats tusen gånger om på radion och spotify men lika härlig ändå. Kan inte annat än att tänka på sommaren och bara le! PUSSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0