tjulululu!

vaknat redan, på en studiedag - ja! Blää haha men aja! Hade världens sjukaste drömm och vaknade helt upstressad och panikslagen typ haha  x) ska nog plocka fram frukosten nu, sen städa och fixa lite. Blir kanske till Max också om han ska va hemma idag :) Novellen ska också skrivas så de får nog gå en liten stund till de också. Så ser min studiedag ut, imon blire stan med Hanna och lite så!

Bild från nyår! Vilken rolig kväll vi hade! :D
Skit hungrig nu, måste käka, ni får ha en bra dag snyggingar ;)♥

Kommentarer
Postat av: MAxx

Asså har aldrig sätt en så taggad människa som dig på nyår :o ville bara dela med mig av vad jag kom att tänka på när jag sågden bilden :P

2010-03-08 @ 12:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0