2010-05-09

tjulululu! Fredagen tillbringades hos Annie på filmkväll med några, sen i går kväll blev chillfest i frösakull med lite folk, mycket trevligt och sedan har dagarna bestått av slapp framför data/tv med maaax :) En lung helg har jag iaf haft och de var ju iofs de jag hade tänkt mig höhö. har precis duschat nu och ska snart käka lite mat innan jag börjar plugga in naturkunskapen som ska redovisas imorgon! Inte så lång redovisning men har en del å säga x) sen slutar vi ju på onsdag denna veckan, sjuukt nice och vet ni vad som händer på torsdag! "trummvirvel" Jag och min lilla shoppingbajsunge till Gbg för att göra av med lite money och få hem lite nya kläder i garderoben! Behövs ju nu när de går mot våren ;) hahah dock trodde vi de var den tjugonde på torsdag - då dom släpper fashion against aids kollektionen på H&M men de var visst nästa torsdag haha.. kanske får ta oss upp där då också (a) jag vet inte riktigt, men den lång helgen kommer bli awesome, klassfest har de även snackelisnackats om, hade ju inte suttit helt fel asså! Yeey,  ge mig helg nu då!! Måndag i mon iaf, tagga tagga -.- bläää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0