2010-05-15

Hellu! Äntligen helt utvilad för första gången på länge! Riktigt gött! Frukost blev chokladpuffar i mjölk, ville bara göra er lite avundsjuka för vi vet alla hur sjukt gott de e! Bra början på dagen vill säga. Nu ska jag rensa min data på filmer, bilder, musik och sen försöka få bort lite virus om de finns i den och lägga in ett virusskydd! Haha lär ge upp inom fem min, men skit samma! Ska städa mitt rum och rensa min garderob också, sen undrade mami om vi skulle dra oss mot IKEA/Väla. Borde även skriva mitt samhällsarbete om bloggar och min svenska som ska va klar på måndag! Och sen ska jag ha lite mini-spa, min hy hade behövt en ansiktsmask och mitt hår en inpackning! Ikväll ska jag träffa min favvo max, får se vad vi ska hitta på, party skulle inte suttit fel nu, ganska sugen på de efter många lugna kvällar! men vi får väl se hur trötta killarna e efter deras lan haha :) Under dagen har jag fullt upp iaf, nu ska jag nog börja med virusgrejen och röja lite i min otroligt röriga garderob! Kanske kan lägga in en outfit för kvällen eller ett litet inlägg innan jag sticker till väla om jag gör de! Byee biatches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0