Energiuppgift!

Dagen idag har vart grymt bra! skolan va chill, hade en lång sovmorgon och en mattelektion som jag faktiskt gjorde ngt på :O Wow! Vi fick tillbaka ett prov som gick braa och sen jobbade vi flitigt och snabbt sista lektionen! Sen blev det att gå hem till min älskling. Snacka å äta mat haha sen gick vi ner till Hemköp, skaffade oss lite chips till efterrätt och gick ner till form, med en chipspåse hahahh och väntade på mamma som tränade. Nu e jag hemma igen, håller på med en energiuppgift som ska va inne denna veckan, lite knäpp läxa tyckte jag när vi fick den i höstas men nu måste jag göra den för mitt sommarbetyg -.- hah.. Imon blir det en till sovmorgon (!!) Yeeey, sen ska vi ha en timma matte, sen cabaret hela dagen innan jag och Hanna drar på ett core pass! Efter det blir det tillbaks till skolan för åter en cabaret föreställning, sen ska jag nog sova med min Max eftersom det inte fick bli så idag heller :( jobbigt de där med å börja olika tider ibland haha men älskar dig bajsunge♥ vi tar de imon om du vill :) Så imon lär ni inte höra mkt från mig asså, haha och nu ska jag fortsätta med mitt pluggande , snaaaart sommmmaaaarrrr!!! :D bye så länge :)

åh tycker vi får ta oss till mölle snart och sola på ängen som förra våren! gräset kliar och glassen isar haha, så det ska vara nu innan sommaren kommer på riktigt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0