Gbg med lillbajs!

tjeeenaa, skolan en halvtimma typ idag xd dit typ å hämta Hanna för å dra till Götebooorg! Shopaaa! :D Drog typ dit mest för att fashion against aids släpps idag, och två timmar efter dom öppnat va vi drä, och det var redan smockat med folk! hanna köpte hem typ hela kollektionen hahah, tur att vi inte väntade till Lördag iaf! jag hittade med en hel del, lyckades tömma mitt kort också.. bra mea! Så en del fattigare nu, men äsch har ju fått fina sommarkläder in i garderoben, så jaja, glömt de där nu! Nu är jag rätt så död, hade tänkt äta lite mat och sedan kolla igenom matten innan jag somnar, har ju np i matte imorgon 2,5 timmar, så hoppas det går bra! Sedan får vi se vad som händer frammåt kvällen imon, blir nog awesome anyway! nu ska jag kila ut och faktiskt va sjukt duktig och hjälpa mamma med maten om jag itne fastnar på fb :) C ya lateeeer!

min shopping! vad som e inne i påsarna får ni se en annan dag, nu ska jag in med det i min garderob, hittade bla. en såå fin sommarklänning! Åh, kommer användas flitigt till jeansjackan i sommar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0