hahahh faaail!

Sitter i datasalen och väntar på Max nu så kan lika väl blogga lite, försöker även komma någon vart med mitt samhällskunskapsarbete! ;) idag hade vi då tre timmar långt kemiprov - gick faktiskt förvånansvärt bra, trodde inte jag skulle kunna så mycket, min pluggning har visst lönat sig! (y) Sedan blev de Thai mat med Annie Maja, jimmy, Emilio och Liqqan, muuuummaa! men när vi ska springa till bussen från skolan (ja, vi e lata, okeej?!) Springer allt vi har typ för vi ska hinna med den, vad händer då.. jo såklart ska jag snubbla å ha mig, ramlar rakt ner i koridoren, helt suddigt för mina ögon haha så ser typ inget, allt går typ slomotion! kollar inte ens vilka de e smom står å glor, gapflabbar och springer vidare.. piiinsamt! haha en aning men vi fick oss ett skratt iaf! Sen står vi ute å ska ta foto till cabaren, någon gammal låt börjar spelas "asså ahh va gammal låt" - asså någons mobil ringer typ! hallå? sen ringer de ur min fick såklart, med den helt amazing nya låten också! haha de va kul men så brukar jag göra! x) Nej men tjena, samh'llskunskap vare ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0