hemma!

haha vi har haft en ganska tokig och rolig natt! ;) Helknäpp ide som blev sjukt kul tillslut och vissa verkar ju lite mer taggade än andra haha, ni fattar vad jag menar huh? ;) Iaf, skräckfilmsmaraton, taco matlagning och massa fettogottis till efterrätt! Awesome! Vi såg tre filmer, faktiskt läskiga, brukar itne bli sådär jätte rädd av sånt men dessa va bra! Förutom den sista som liknade "jag vet vad du gjorde förra sommaren" eller ska inte säga så mycket om den, satte väl på den frammåt halv fem på morgonen så däckade ganska snabbt (a) jaja! Blev nana sen ett fåtal timmar, nu tagit bussen hem och fixat iordning mig, odd molly linne, leggins och massa smycken! Ska måla om naglarna nu hade jag tänkt, på tre minuter, sen kommer mamma och hämtar oss haha. Först passfotogrejen sen Kajjan sen fika. Ikväll blir förmoderligen en lugn kväll eller träffa lillbajs :D Bara vi som e hemma typ, killarna dissade ju vår klassfest och kör på lan! Bajsungar! Jaja, klassfest next helg då da! Nu måste jag ta tag i naglarna och lite så. Vi hörs senare, förmoderligen lite bloggning ikväll om min kväll ska spenderas hemma, vilket jag dock inte hoppas på!



+ legging, klackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0