Maj 17, 2010

hejsan! Helgen för min del har varit häärlig! Först filmlanet då jue, sen på fredagen blev de bara chilla var sjukt trött, var väl hos Ann och Mats till sex ngt sånt sen hem :) Lördag var mysig, dagen bestod av att bara chilla runt, städade mitt rum, pluggade min samhällsläxa, sedan hade jag låång tid att fixa mig för kvällen! Mötte upp Hanna på bussen så drog vi in till stan, handla lite cola och citron, sen mötte vi max! ;) Vi tre drog till Maja, där hade vi en mini-förfest, men de e naajs, sen skulle vi dra till Max, Hannes, Olof och deras gamla klass som hade klassfest! Väl där var de en del nytt folk, en hel del man kände, riktigt varmt iaf så kunde ju sitta ute typ hela kvällen å snacka på uteplatsen! Awesome, sommarn e på vääääg :D Stannade väl där till halv två något sånt, dans, limbo, några bosatte sig på taket ett tag (?) hahahha ;) och massa sånt, funny bunny :) Hemma här sen iaf och söndagen blev slappdag med max, sen sov jag hos han!♥ Idag va en chill dag i skolan, inte så mkt jobbigt precis haha, imon e de trippelboll, ska faktiskt bli kul! (även om vi inte ska spela ska vi kolla på alla andra haha.. ;) ) nu ska jag kolla film! Valentines day, riktigt bra faktiskt!

c ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0