sex månader♥

Igår hade jag sex månader med världens finaste kille, älskar dig!♥ Vi tillbringade vår kväll lite i stan, käkade hos Maxen, sen ner på stan å fixa lite små grejor inför kvällen haha.. missar bussen pga det, sätter oss vid nissan lite, möter några i hans klass, jaa vi skulle helt enkelt fördriva typ 2 timmar i stan haha x) Slutade med att vi hoppade på bussen mot mig, jag bytte snabbt om, sedan cyklade vi till gt och tog bussen därifrån, sedan var det fest hos ngn från stockholm som hade sommarstuga i haverdal, ganska naajs faktiskt tills hon började slänga ut folk, vår sista buss hade gått tio, och mamma och anders fick hämta oss hahah. iaf, nu har jag en cykel som ska hämtas där borta i gt med! tar nog på mig mina träningskläder och springer en runda dit och cyklar hem :) Awesome! Fredagen var chillfest hos Tjompen för max som fyllde 17! Grattis igen du, och sorry för min lilla klumåiga lillbajs som råkade pajja din present hahaha! Idag har jag bara myst med max litegranna, men nu ska jag då dra och hämta cyklen snart var det tänkt sedan sätta mig med matte plugg! kanske ska till max ikväll om jag hinner också, får se hur kvällen blir :) nej, det va allt för denna helgen haha, vi hörs väl imon eller ngt, i dunno!


Älskar dig!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0