svenska sen till max :)

Matten skiter jag i idag, hur svårt kan de va lixom, matte A del 1, de går säkert bra ändå! Ska ist göra lite på vårt svenska arbete som vi har i grupp i skolan, självklart tog jag på mig ansvaret att förvara papprena (dock varnade jag er att något skulle hända!) och japp min jävla katt pajjade de, går inte in på hur haha men förstörda blev dom så nu ska jag skriva om talkshowen.. yeey, fyy faaan! Ska aldrig mer ansvara för papper man har i en grupp -.- Sen ska jag iaf åka till Max och nana där och kolla lite film♥ Morgondagen innebär somsagt 2 nationella - tyska och matte så blir att ta med sig panodilen och nose-droppsen! kommer nog bli bra de hära ;) Byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0