träna..

yepp jag ska börja träna! Måste måste måste, haha jag vet, stranden väntar om 2 veckor typ men bättre sent än aldrig, ska mer göra de för att bli piggare, orka mer och få bättre rygg, har ju ngn jävla cp-rygg som tydligen behöver träning?! Ahh.. jaja de ska vi ta tag i nu då, tror inte kroppen kommer få mega resultat på två veckor, men under sommaren om man håller igång och undviker glassen så! hehe.. ska ju inte lova allt för mycket, vet hur mina tränings-snack låter en vecka senare "men, de e så långt dit" " jag e nog sjuk.." osv. haha att man inte bara kan få tummen ur röven och göra de! tjejer, vi var ju så duktiga ett tag, nu ska vi börja om igen haha men de gillas! ska nog dit på måndag för antingen ett pass eller kondition, mage, rygg ute i gymmet! grym jag e :O


förresten är snart thailandsresan bokad och klar, kollade upp allt igår! yeey va jag längtar, kommer bli AWESOME!! =D


Kommentarer
Postat av: Annie

Gillar din inställning, nu kör vi hårt! Hänkar gärna ;)

2010-05-15 @ 14:48:50
URL: http://abexell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0