1 helt år tillsammans med den finaste personen i världen!♥

Igår var vi som sagt inne på julskyltningen! Riktigt mysigt! Kvällsmaten käkade jag och annie med Max och Max på venezia! Myys! Sedan kilade jag upp till Max och sov hos honom :) Idag blev de skolan till ett ungefär, sedan ner och träna och nu har jag kommit hem!

Jag ska slänga mig i duschen nu, käka lite och sen ska jag med bussen om två timmar hem till Max igen! Vi har ett helt år tillsammans idag, jag är så extremt lycklig att ha funnit någon som du älskling, jag lovar, det finns ingen bättre! Jag trivs så galet bra med dig, vi passar så bra och jag är lyckligare än någonsin♥ Vi har hängt ihop i ett år, vi har hittat på en massa tillsammans, han har hjälp mig något helt otroligt, vad som än hänt, alltid funnits där! Vi hade en underbar sommar ihop och annat skojj och dampigt som et förhållande ska innehålla. Jag tycker allt är helt perfek, och jag älskar dig bara mer och mer för varje dag! Jag tänker aldirg någonsin förlora min andra halva ♥ jag älskar dig.

Nu blir det i alla fall duschen och göra mig lite fin innan jag ska iväg till min älskling, där blir det biomys , kanske käk i stan, och sedan ska vi bara mysa! Puss på er.



Du är fiin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0