11:49

Äntligen fick man sova ut lite! behlvdes verkligen för jag ska inte klaga ett dugg denna veckan på att jag är trött! :) Nu är jag riiktigt utvilad i alla fall och fett på att göra något mysigt av denna söndagen! Igår spenderade vi kvällen på Roberts Coffee, jag Annie och Maja, vi fikade och snackade en massa, vid tolv drog vi hem till Maja, glodde dator och åt clementin och sen hämtade Anders oss runt halv två! hade ju inte några större problem att somna sen! haha.

Idag då? Vad ska jag göra? Haha, jaani, de undrar jag med litegranna, men en sak som är säker är att jag ska äta mat nu och sedan plugga matte. Läsa igenom tyskan en sista gång också. Så kul va?! -.- får väl se om mami ska iväg på någon liten tripp till Eurostop eller något, eller om dom ska in till stan då hänkar jag nog på, så kan jag träna sen! Vet inte om jag pallar åka buss fram och tillbaks för att bara träna, tar det hellre efter skolan imorgon då och bara chillar från allting idag! Det behövs det också. Bara asa runt här hemma i min onepiece, plugga matte och tyska, äta godis och kolla lite film eller tv kanske? ja, så blir det nog fakiskt, jag behöver fakiskt komma ikapp alla ämnen i skolan nu känner jag! *host* mate *host* så tjingeling hörrni!


Jag vill ha en klassfest nästa vecka? Någon som e på? =D haha, vet dock att det är fler än jag som vill, så nu tycker jag vi hittar ett hus, sen kör vi gärnet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0