22 November 2010

Ojoj,vad har hänt jag har inte uppdaterat min blogg på några dagar japp, men jag har faktiskt haft lite annat för mig. Lördagkvällen bestod av en kväll hemma hos Annie med henne och Hanna, den blev dock inte riktigt som vi tänkt oss. Haha. Vi hade planerat fest, och ha förfest hos Annie, men det failade så jag var hemma redan vid ett, yääs. Sedan fick jag fint besök runt fyra på morgonen av min älskling som sov här med mig! myys! Söndagen bestod till sor del av chill, vi slappade och segade oss hela dagen och sedan kom släkten hem hit på släktmiddag för syrran hade fyllt år! Vi åt massa gott och sedan tog jag & Max bussen hem till Max och sov hos honom :)

Imorse.. blä säger jag bara. Jag hatar måndagar i skolan, de e riktigt jobbiga! men under dagen fick vi i alla fall starta upp ett nytt projekt, lära mig lite matte (eller lära mig var väl att ta i..) och lyssna på psykologisnack och kolla på illusioner för ögat. Alltid trevligt. Men sen var jag så trött så jag höll på att somna stående och huvudet var inte på min sida idag asså, det gjorde bajsont, så jag drog ner till form och tränade för att pigga upp mig lite, fick även sällskap av max och mange som jag mötte där nere. Soooft. Sprang en lång runda och sedan var jag nöjd för idag. Imon blir det dock gymmet, ryggen, magen, benen, armarna, hela kroppen! ;) Sedan måste jag skriva tyskan.. ny  vecka, nytt plugg.
Men nu ska jag fokusera på att mysa med min älskling som ligger här i soffan bredvid mig. Vi har haft en riktig tv-kväll. Vänner, paradise Hotel, Top Model, biggest looser, hollywood fruar och pansionärsjävlar. Haha okaj, flertal av dessa program var kanske för att jag ville men ah de e bra :) haha. Nu ligger vi och kollar på något skämt program, har tagit en varm dusch och hade tänkt hoppa ner i sängen snart och nana. Imon ringer klockan kvart i sex som vanligt.. yippieee! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0