Ajajaj..

O M G, jag kan fan inte gå, sitta eller böja mig ner! haha, det var länge sedan jag hade sån träningsverk, iår var de styrka på idrotten, jag och lovisa gjorde rump och lår övningar så det var inte alltför trevligt att gå imorse, sedan drog jag ner till gymmet nu ikväll, cyklade 5 km sedan körde jag ett Core pass, mage, rumpa, lår. Yäääs, jag vat helt slut sen, och just nu är min kropp inte i helt perfekt skick asså, eller jo, de är den ju, träningsverk är bra, men det gör ont :( Så nu blir det ingen träning imorgon, jag behöver faktiskt vila också, och skriva på min tyska och sedan skulle vi få lite trevligt besök till middagen så det blir träning på fredag istället då vi slutar tolv, jag har fyllt kylen med proteinshakear och bars, nu går vi in för detta, på riktigt! :)

Annars idag då? jo då, skolan gick la rätt så okej, hoppade dock över MVG provet, chillade lite med Cathis och Lovisa istället, alltid trevligt! Efter skolan drog jag hem till min kära farmor, åt goda pannkakor och cola och socialade mig med henne, mycket trevligt, sådant som jag får göra oftare! :) Sedan var det då träningen och sen hade jag tänk sova hos Max ikväll men han är i Ullared och mobilen är dod så det blev ingenting med det. Nu är jag istället hemma, har käkat och nu ropar tyska uppsatsen som ska vara klar imorgon! hurry curry. jaja, tur att jag har två timmars håla imorgon, ska skriva klart den då hade jag tänkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0