ännu ett sånt dära onödigt och flummig inlägg.

Känner det var ett tag sedan ni fick ett bara "snick och snack" inlägg, så here we go! Max har precis dragit sig hemmåt, mot kite och Mange och jag sitter i soffan och har inget liv. haha. Imorse blev det stor frukost och allt sånt och sen segade vi bara oss. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, träna hade jag behövt göra efter allt fett jag smällt i mig under helgen så en liten löprunda och en dusch ska jag nog hinna med. Hade tänkt hänga med Max till stan men så blev det inte så ah. jag vill inte säga det, men jag gör det. Jag borde plugga. hah, jag vet det är lov. Men helt ärligt, jag har inte rört böckerna på ett tag.. ligger lite efter och har inget för mig denna tråkiga regndag. Perfekt dag att komma ikappa alla andra kanske? Lite matte och tyska hade definitivt vart behövligt. SÅ får det bli, plugga, ut och springa, duscha och sen får vi väl se. kanske ska träffa Max och Lucas ikväll, vi får se, men det blir säkert bra :) Jag ska försöka plocka fram grejerna jag ska fixa inför skolan så får vi väl se hur länge jag pallar. Fy fan va duktig jag är om jag kommer någon vart. yää. Puss haaj.

ugly picture? yää.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0